SZABÁLYOK
Online áruház www.lumarko.hu

1. Általános rendelkezések.

1.1. A https://lumarko.hu oldalon működő online áruház (a továbbiakban: Áruház ) a Lumarko Piotr Pałasz (a továbbiakban: az eladó ) tulajdonát képezi, " Lumarko Piotr Pałasz " néven üzleti tevékenységet folytat, cégcíme : Gdańska 13 e, 84-200 Wejherowo NIP: PL588-116-23-07 bekerült a gazdasági nyilvántartásba és a gazdasági tevékenységre vonatkozó központi nyilvántartásba, amelyet a gazdasági felelős miniszter vezet (www.firma.gov.pl), tel: +48 58 572 64 54 vagy +48 608 691 988

1.2. Ez a szabályzat meghatározza az Áruház használatának szabályait, különös tekintettel az eladó és az ügyfél jogaira és kötelezettségeire, a megrendelések benyújtására, valamint az eladó által kínált termékek vételi és eladási szerződéseinek megkötésére és megszüntetésére, valamint e szerződések teljesítésére, valamint a panaszok kezelésére és a személyes adatok védelmére vonatkozó szabályokat. Ez a rendelet meghatározza az elektronikus szolgáltatások nyújtásának szabályait is, amelyeket csak annyiban nyújtanak, hogy az ügyfelek a boltban vásárolhassanak./ Span>

1.3. Az ügyfelek bármikor ingyenes hozzáférést kapnak a jelen Szabályzathoz a https://lumarko.hu weboldalon, ideértve a Szabályzat tartalmának letöltését és archiválását, vagy kinyomtatását. A rendeleteket a megrendelés során az ügyfelek rendelkezésére bocsátják.

1.4. Ezeknek a rendeleteknek mind a fogyasztókat, mind az üzletet használó vállalkozókat szánják, kivéve a rendelet 7. és 8. pontját, amelyek csak fogyasztókra irányulnak, valamint a rendeletek azon rendelkezéseinek kivételével, amelyek egyértelműen a fogyasztókra vonatkoznak.

1.5. Az ügyfelek e-mailben, telefonon és írásban (az elérhetőségek a Szabályzat 1.1. Pontjában foglaltakkal) kommunikálhatnak az Eladóval, amikor az ügyfelek a megrendelőlap felhasználásával, a jelen Szabályzat 3. pontjában előírt eljárásnak megfelelően tesznek megrendeléseket.

1.6. Az összes, a https://lumarko.hu oldalakon közzétett hirdetmény, hirdetés, árlista és az abban található termékekkel kapcsolatos egyéb információ nem a Polgári Törvénykönyv értelmében vett ajánlat, hanem a művészet értelmében vett szerződéskötési felhívás. A kódex 71. cikkecivil.

 

2. Elektronikusan nyújtott szolgáltatások.

2.1. Az eladó elektronikus szolgáltatásokat nyújt, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy felhasználói fiókot hozzanak létre az Áruház webhelyén, és megrendelőlapot biztosítsanak az ügyfelek számára az Áruház webhelyén.

2.2. A felhasználói fiók szolgáltatás abban áll, hogy lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy bejelentkezés után felhasználják az Áruház erőforrásait. Felhasználói fiók létrehozásához be kell töltenie és el kell küldenie a regisztrációs űrlapot, amely tartalmazza: nevet, címet, levelezési címet (ha eltér a főcímből) és e-mail címet. A felhasználói fiók szolgáltatása határozatlan ideig ingyenes. Az Ügyfél bármikor, indokolás nélkül és költségek felszámolása nélkül, felhasználói fiókját törölheti azáltal, hogy írásban vagy e-mailben megküldi az eladónak a számla törlésére vonatkozó kérelmet (a szabályzat 1.1. Pontjában meghatározott elérhetőségek).

2.3. A megrendelőlap szolgáltatás abban áll, hogy lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy az Eladó által az áruház weboldalán keresztül megrendeléseket (akaratnyilatkozatokat) terjesszenek az áruház weboldalán keresztül, a Szabályzat 3. pontjában előírt eljárásnak megfelelően. A szolgáltatás ingyenes és egyszeri jellegű. Kaptár szolgáltatásA ga megküldte a megrendelés benyújtása után azonnal.

2.4. Az Áruház választékának böngészéséhez és megrendelésekhez számítógépre vagy más multimédiás eszközre van szüksége, internet-hozzáféréssel és operációs rendszerrel, amely lehetővé teszi egy böngésző (például Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer) futtatását Javascript támogatással, valamint aktív e-mail fiókot. elektronikus (e-mail).

2.5. Az eladó tájékoztatja, hogy az interneten keresztül elektronikusan nyújtott szolgáltatás használatával kapcsolatos alapvető veszélyek közé tartozik különösen harmadik felek (úgynevezett hackerek) beavatkozása, számítógépes vírusok, trójai lovak vagy spam (nem egyszerre több címzettnek küldött megrendelt elektronikus üzenetek). Az interneten keresztül nyújtott szolgáltatások minden felhasználójának érdeke, hogy legális és legfrissebb szoftvert telepítsen, amely megvédi a felhasználó eszközt a fentiektől fenyegetések.

2.6. Az Áruházat használó vásárlók kötelesek tartózkodni minden illegális tevékenységetől, különös tekintettel az illegális tartalom szolgáltatására, valamint az Áruház tartalmának vagy műszaki elemeinek beavatkozására.

2.7. Panaszok az eelektronikus úton írásban vagy e-mailben lehet benyújtani (elérhetőségek a Rendelet 1.1. pontjában vannak feltüntetve). A panaszt az eladó 14 napon belül megvizsgálja.

 

3. Az adásvételi szerződés megkötésének eljárása.

3.1. Az áruház a https://lumarko.hu weboldalon keresztül fogadja el az ügyfelek megrendeléseit. A megrendeléseket a nap 24 órájában, a hét 7 napján lehet leadni. Az áruház vevője általi megrendelés ajánlatot jelent a megrendelés tárgyát képező termékek adásvételi szerződés megkötésére a művészet értelmében. 66 A Polgári Törvénykönyv 1. §-a.

3.2. A megrendelés a termék típusának és számának megválasztását jelenti a https://lumarko.hu oldalon , a „kosárba helyezés” ikonra kattintással, a megrendelőlap kitöltésével, a fizetési és szállítási mód kiválasztásával, majd a megrendelés megerősítésével és elküldésével az ikonra kattintva Msgstr "Rendelés és fizetés". Az Áruházon keresztül leadott megrendelések fizetési kötelezettséggel járnak.

3.3. A megrendelési eljárás elengedhetetlen eleme, hogy az Ügyfél elolvasta és elfogadta a jelen Szabályzatot, amelyet az Ügyfél a megrendelés véglegesítése előtt a megfelelő négyzet bejelölésével megerősít. E szabályok elfogadásának hiánya az eljárás sorána megrendelés megakadályozza az áruk megvásárlását az Áruházon keresztül, és megköveteli, hogy a tranzakció feltételeit más formában állapodjanak meg.

3.4. Miután az Ügyfél benyújtotta a megfelelően kitöltött megrendelőlapot, az Áruház azonnal megerősíti a megrendelés kézhezvételét azáltal, hogy megfelelő e-mailt küld az Ügyfélnek az Ügyfél által megadott e-mail címre. Amint az Ügyfél megkapja a fenti e-mailt, adásvételi szerződés jön létre az Ügyfél és az eladó között. Ez a fajta elektronikus üzenet a távollevők közötti szerződés megkötését is megerősíti. Az e-mail melléklete egy PDF dokumentum, amely tartalmazza az összes megrendelési adatot és a visszavonási űrlapot.

3.5. Az áruházon keresztül megkötött megállapodásokat lengyelül vagy más választott nyelven kötik.

 

4. Árak és fizetés.

4.1. A bolt weboldalain bemutatott termékek árai bruttó árak (azaz tartalmaznak minden olyan összetevőt, mint a vámok és adók, beleértve az ÁFA-t), HU  vannak kifejezve.

4.2. Az áruházak oldalain az ár nem tartalmazza a szállítási költségeket. Termék szállítási költségek (beleértve a szállítási és szállítási költségeket)és e-mail szolgáltatások) az Ügyféllel jelölésre kerülnek a megrendelés benyújtásakor, ideértve azt az esetet is, amikor az Ügyfél az eladási szerződésre kötelezi magát. A szállítás költsége a megrendeléskor kiválasztott szállítási módtól függ. A megrendelés teljes költsége, beleértve a termék árat és a szállítási költségeket, látható a megrendelés összefoglalójában.

4.3. A kötelező és a végső ár az az ár, amely abban az időpontban van, amikor a Megrendelő megrendelést nyújt be.

4.4. A megrendelt áruk fizetése a megrendelőlapon kiválasztható fizetési módokon történhet. 3 rendelkezésre álló fizetési lehetőség közül választhat

a) Fizetés bankszámlára

b) Fizetés kézbesítéskor

c) PayPal

4.5. Nyugtákat, számlákat vagy ÁFA számlákat állítanak ki minden, a Boltban megrendelt árura.

5. Szállítás.  

5.1. A termék Vevőnek történő kiszállítása fizetendő, kivéve, ha az adásvételi szerződés másként rendelkezik (lásd a Szabályzat 4.2. Pontját), vagy ha az Ügyfél maga szállítja meg a szállítást, vagy személyesen gyűjt.

5.2. A megrendelt termékeket futár vagy Poczta Polska útján,a Megrendelő választása szerint a megrendeléskor. A megrendelt árut - a Vevő választásától függően - közvetlenül a megrendelőn a megrendelőn feltüntetett címre szállítjuk. 5.3. Az Áruházban megrendelt áruk szállítását a Lengyel Köztársaságban végzik. Ha a Lengyel Köztársaságon kívüli szállítási helyet szeretne vásárolni, kérjük, forduljon a boltba a rendelés meghozatala előtt, hogy meghatározza a szállítás lehetőségét és annak költségeit. Ebben a helyzetben a szállítási költségeket egyedileg határozzák meg, és a megrendelés előtt közlik az ügyféllel. 5.4. A szállítási határidő 2-14 munkanap attól a naptól számítva, amikor az ügyfél megrendelést ad, kivéve, ha a termékleírásban vagy a megrendeléskor más dátum van megadva.

5.5. A csomag átvétele után az Ügyfélnek, ha lehetséges, a szállító jelenlétében ellenőriznie kell a csomag állapotát. Ha a csomag a szállítás során bármilyen sérülést szenved, tanácsos, amennyire lehetséges, megtagadni a csomag fogadását az Ügyfél részéről, vagy a szállító jelenlétében protokollt írni a csomag állapotáról és a kár körülményeiről, amely jelentősen megkönnyíti a panasztételi eljárásokat.

 

6. Panaszkezelési eljárás.

6.1. Az üzlet köteles az ügyfeleknek fizikai és jogi hibák nélkül eladott termékeket biztosítani (garancia). Hibás vásárolt áruk esetén az ügyfeleknek joguk van az 1964. április 23-i polgári törvénykönyvben (a 2014. évi törvénykönyv 121. pontja, módosítva), különösen a jótállással kapcsolatos részben (5. cikk). 556 et seq.).

6.2. A panaszt az áruház székhelyének a rendelet 1.1 pontjában említett címére kell benyújtani. A panasznak tartalmaznia kell az ügyfél elérhetőségeit, a hibák típusát és a megállapításuk dátumát, az ügyfél kérését, valamint kétség esetén a meghirdetett termék üzletben történő megvásárlásának valamilyen megerősítését. A panasz fenti tartalma ajánlás formája, és az egyéb tartalommal kapcsolatos panaszokat az eladó is figyelembe veszi.

6.3. Ha az eladónak a panasz elismerése érdekében meg kell ismernie az eladott terméket, akkor a jótállási jogokat gyakorló Vevő az eladó költségén köteles az árut az eladási szerződésben megjelölt helyre szállítani, és ha ezt a helyet a szerződés nem határozza meg, akkor arra a helyre, amelyben a terméket kiszállították az ügyfélnek. Ha a cikk típusa vagy beépítési módja miatt az Ügyfél általi kézbesítés rendkívül nehéz lenne, az Ügyfél kötelesbocsátja az árut az eladó rendelkezésére azon a helyen, ahol a cikk található.

6.4. Az üzlet 14 napon belül válaszol az ügyfelek panaszaira.

6.5. Az áruház nem garantálja az eladott termékekre külön garanciát (egyes termékekre a gyártó garanciája vonatkozik), valamint az értékesítés utáni szolgáltatásokat sem nyújtja.

 

7. A szerződéstől való elállási jog.

7.1. Az Art. A fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i törvény 27. cikke (2014. évi törvény, 827. tétel): Az a vevő, aki olyan fogyasztó, aki az áruházon keresztül távollevők közötti szerződést kötött, indokolás nélkül 14 napon belül visszavonhatja azt. költségek nélkül, kivéve a szabályzat 7.4., 7.5. és 7.8. pontjában meghatározott költségeket. Az elállási joggal kapcsolatos információkat, ideértve különösen a szerződésből való kilépéshez való jog gyakorlásának módját és határidejét, valamint a szerződés visszavonása esetén a dolgok visszaküldésének költségeit, amelyeket az ügyfél viseli, ezeknek a szabályoknak az 1. melléklete tartalmazza.

7.2. Az ügyfél igénybe veheti a fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i törvényhez csatolt, a szerződéstől való elállási nyilatkozat mintáját (a 2014. évi Közlöny, 827. tétel), valamint az ügyfél e-mail címére küldött visszatérítési űrlapot.és a megrendelés teljesítése után azonban nem kötelező.

7.3. A szerződéstől való elállás esetén ez a szerződés érvénytelennek minősül. Ha az ügyfél, aki fogyasztó, nyilatkozatokat tett, mielőtt az eladó elfogadta ajánlatát, az ajánlat megszűnik.

7.4. Ha az Ügyfél az eladó által kínált legolcsóbb kézbesítési módtól eltérő szállítási módot választott, az eladó nem köteles megtéríteni az Ügyféllel szemben felmerült többletköltségeket.

7.5. Az áru visszaküldésének közvetlen költségeit az ügyfél viseli. Ha az áru jellegük miatt (pl. Terjedelmes áru) nem küldhető vissza postai úton, az áru visszaküldésének költségei a szállítási szolgáltatást nyújtó fuvarozó árlistájától függenek.

7.6. Az ügyfél felelõs az áru értékének csökkentéséért, ha azt oly módon használja fel, amely meghaladja az árucikk jellegének, jellemzõinek és mûködésének megállapításához szükséges mértéket.

7.7. Az Ügyfél nem jogosult távolalapú szerződéstől elállni az 1. cikkben felsorolt szerződésekkel kapcsolatban. A fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i törvény (2014. évi törvényi törvény, 827. tétel) 38. cikke, és különösen:
a) amelyben a szolgáltatás tárgya nem előregyártott cikk, amelyet a fogyasztó előírásainak megfelelően gyártanak, vagy amely egyéni igényeinek kielégítésére szolgál;
b) amelyekben a szolgáltatás tárgya gyors romlásnak kitett vagy rövid tárolási időtartamú tárgy;
c) amelyben a szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban szállított cikk, amelyet a csomagolás kinyitása után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, ha a csomagolást kiszállítás után nyitották meg;
d) amelyekben a szolgáltatás tárgya olyan dolgok, amelyek a kézbesítés után természetük miatt elválaszthatatlanul kapcsolódnak más dolgokhoz.

7.8. Ha az Ügyfél a szerződés felmondásának határideje előtt követelte a szolgáltatások nyújtásának megkezdését (ha ezeket az szolgáltatásokat egyáltalán az Eladó nyújtja), akkor a teljesített szolgáltatások körével arányos összeget fizet az eladónak, amíg az Ügyfél nem értesíti az Eladót a szerződésből való elállásról.

7.9. Az ügyfélnek a visszaküldött árut oly módon kell rögzítenie, hogy minimalizálja a sérülés veszélyét a szállítás során.

 

8. Bíróságon kívüli mérlegelési módszerekkövetelések és jogorvoslat.

8.1. Ha a vállalkozó nem fogadta el a fogyasztó ügyfél panaszát, és nem ért egyet a döntésével, akkor a panaszok és jogorvoslatok kezelésére rendelkezésre álló bíróságon kívüli eszközöket használhatja.

8.2. Különösen az Ügyfélnek lehetősége van arra, hogy a Kereskedelmi Ellenőrzés illetékes tartományi ellenőrét felkérje, hogy kezdeményezzen közvetítői eljárást az Ügyfél és az Eladó közötti vita békés rendezésére az Art. A kereskedelem ellenőrzéséről szóló, 2000. december 15-i törvény 36. cikke (2001. évi Közlöny, 4. szám, 25. pont, módosítva). A közvetítés önkéntes (mindkét félnek egyet kell értenie benne), és a felek bármilyen megállapodásának a két fél közötti megállapodás következményeinek is kell lennie. A meditációs kérelem sikeres benyújtása nem garantálja sem annak végrehajtását, sem pedig az eredményt.

8.3. Az ügyfélnek lehetősége van arra is kérni, hogy a megkötött adásvételi szerződésből fakadó vitát a fogyasztói választottbírósági állandó bíróság a Kereskedelmi Felügyeletnek a 30. cikkben említett vajdasági felügyelőjénél kérje. A kereskedelem ellenőrzéséről szóló, 2000. december 15-i törvény 37. cikke (2001. évi Közlöny, 4. szám, 25. pont, módosítva). Az állandó fogyasztói választottbíróságok szervezeti és működési szabályait az igazságügyi miniszter 2001. szeptember 25-i rendelete határozza meg.az állandó fogyasztói választottbíróságok szervezeti és működési szabályainak elvesztése (Laws of 2001, 113. szám, 1214. tétel).

8.4. Részletes információk a peren kívüli panaszok megvitatásáról és a jogorvoslati lehetőségekről a központban és a polgári (önkormányzati) fogyasztói ombudsmanok, társadalmi szervezetek, amelyek törvényes feladatai között szerepel a fogyasztóvédelem, valamint a Kereskedelmi Ellenőrzési Főigazgatóság honlapján, webhelyein is elérhetőek.

 

9. Személyes adatok védelme.

9.1. Az eladó az 1997. augusztus 29-i törvény rendelkezéseivel összhangban dolgozza fel ügyfelei személyes adatait. a személyes adatok védelméről (egységes szerkezetbe foglalt szöveg: 2002. évi törvény, 101. szám, 926. tétel), valamint az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló, 2002. július 18-i törvény (2013. évi törvényi törvény, 1422. pont, módosított) rendelkezéseivel módosítva).

9.2. A vevő személyes adatait önkéntesen szolgáltatja. Az ügyfeleknek jogukban áll kérni a személyes adatok kiegészítését, frissítését, helyesbítését, feldolgozásuk ideiglenes vagy végleges felfüggesztését vagy törlését.

9.3. Az Ügyfelek által szolgáltatott személyes adatok kezelője az 1.1. Pontban említett Eladó. Rendeletek.

 

10. Záró rendelkezések

10.1. Az eladó tiszteletben tartja az általánosan alkalmazandó jog rendelkezéseiben - különösen a fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i törvényben (2014. évi törvény, 2014. év, 827. tétel) - biztosított összes fogyasztói jogot. Ezért e rendeletek rendelkezéseinek nem célja a jogi rendelkezésekből fakadó fogyasztói jogok kizárása vagy korlátozása. Minden lehetséges kétséget el kell magyarázni az Áruházat használó fogyasztók javára. A rendeleteknek a fogyasztó számára kedvezőtlenebb rendelkezései, mint a fentiekben foglaltak a jogi aktusok érvénytelenek, és e törvény rendelkezéseit a helyükre kell alkalmazni.

10.2. A rendeletekben fontos okok miatt változhatnak, különösen a törvény megváltozása esetén. A jelen Szabályzat alapján állandó szerződések megkötése esetén a módosított Szabályzat kötelezi az Ügyfelet, ha a 2. cikkben meghatározott követelmények fennállnak. A Polgári Törvénykönyv 384. és 3841. cikke, azaz az Ügyfelet megfelelően értesítették a változásokról, és az értesítéstől számított 14 napon belül nem szüntette meg a szerződést. A jelen szabályok szerinti folyamatos szerződésektől eltérő jellegű szerződések megkötése esetén a rendeletek módosításai semmilyen módon nem érintik az ügyfeleknek a módosítások hatálybalépése előtt megszerzett jogait.

10.3. A szerződés mellékletei: 1. Tájékoztatás a nyugdíjjogosultságáróla szerződéstől való elállás, 2. a szerződéstől való elállási nyilatkozat. Ezek a mellékletek a rendeletek szerves részét képezik.

10.4. A rendeletek 2014. december 25-től hatályosak. A fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i törvény (2014. évi törvényi törvény, 827. tétel) hatálybalépése előtt megkötött megállapodásokra és ezekre a rendeletekre a jelenlegi rendelkezésekre kell vonatkozni.

 

UTASÍTÁSOK A SZERZŐDÉSBŐL SZÁRMAZÓ JOGOKHOZ

(A fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i törvény 27. cikke)

A szerződés felmondásának joga

Önnek joga van indoklás nélkül 14 napon belül elállni a szerződéstől.

A szerződéstől való elállási határidő 14 nappal azon a napon jár le, amikor az árut birtokba vették, vagy amikor a szállítótól eltérő és az Ön által megjelölt harmadik fél a tárgyat birtokba vette.

Az elállási jog gyakorlásához köteles egyértelmű nyilatkozattal (pl. az írásokpostai vagy e-mailben küldött).


Használhatja az elállási formanyomtatványt, de ez nem kötelező.

A szerződéstől való elállási határidő betartásához csak a szerződéstől való elállási határidő előtt kell információkat küldenie a szerződéstől való elállási jogának gyakorlásáról.

A szerződéstől való elállás következményei :

A jelen szerződéstől való elállás esetén haladéktalanul, de legkésőbb legkésőbb visszatérítjük az Öntől kapott összes kifizetést, ideértve a kézbesítés költségeit is (kivéve az Ön által választott kézbesítési módból származó kiegészítő költségeket, kivéve az általunk kínált legolcsóbb rendszeres kézbesítési módot). 14 nappal attól a naptól számítva, amikor tájékoztatták Önt arról a döntéséről, hogy él a jelen szerződés elállási jogával.

A visszatérítésre ugyanazokkal a fizetési módszerekkel kerül sor, mint amelyeket az eredeti tranzakció során használt, kivéve, ha kifejezetten megállapodott másképp; mindenesetre a visszatérítéssel kapcsolatban semmiféle díj nem merül fel. A visszatérítést visszatarthatjuk, amíg meg nem kapjuk az árut, vagy mindaddig, amíga visszatérés igazolásának benyújtásához szükséges idő, attól függően, hogy melyik következik be előbb.

Kérjük, küldje el, vagy visszaküldje nekünk a cikket haladéktalanul, és legkésőbb legkésőbb az a naptól számított 14 napon belül, amikor értesítette a szerződéstől. A határidő akkor teljesül, ha a terméket 14 napos határidő előtt küldi vissza.

Az áruk visszaküldésének közvetlen költségeit Önnek kell viselnie.

Ön csak a felelős azért, hogy a dolgok értékének más módon történő felhasználásából eredő értékének csökkentését az elvégzi, mint amely a dolog jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges volt.  

A SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSA

(ezt az űrlapot csak akkor kell kitölteni és visszaadni, ha vissza akar lépni a szerződéstől)

- Címzett:
Lumarko Piotr Pałasz
Gdańska 13 e, 84-200 Wejherowo
tel: 058 572 64 54 vagy 608 691 988

- I / Mi (*) ezúton tájékoztatom / értesítjük (*) a következő tárgyak eladási szerződésből való visszavonásáról (*) a következő tárgyak szállítási szerződéséről (*) meghatározott munkákra vonatkozóana következő tevékenységek elvégzése (*) / a következő szolgáltatás nyújtása (*):

.................................................. .............................................

.................................................. .............................................

- A szerződés megkötésének dátuma (*) / átvétel (*):  

.................................................. .............................................  

- Fogyasztó (k) neve:  

.................................................. .............................................

- Fogyasztó (k) címe:

.................................................. .............................................

- Fogyasztó (k) aláírása: .......................................... ..
(csak akkor, ha az űrlapot nyomtatott változatban küldik el)


- Dátum: ............................


(*) A nem kívánt rész törlendő.